iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

جزئیات برنامه سومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی اعلام شد

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199سومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی چهارشنبه همزمان با 27 اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.


سیدشهاب سید محسنی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: همایش و جشن روز ملی روابط عمومی امسال با شعار «پیش بسوی ارتباطات نوآورانه» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیادملی رودکی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می شود.


وی افزود:در این مراسم علاوه بر حضور اساتید وصاحب نظران حرفه روابط عمومی ،مدیران عالی رتبه و کارشناسان روابط عمومی، از تعدادی از فعالان علمی واجرایی این عرصه نیزتقدیر خواهد شد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: در این همایش برای سومین بار در کشور، «نشان روابط عمومی» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می‌شود..


وی افزود: از مهم‌ترین شاخصه‌ها و اولویت‌های تعیین شده برای اعطای نشان عالی روابط عمومی ملاک‌هایی نظیر داشتن سابقه مفید مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه‌ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان تعیین شده است.


سید محسنی حضور و سخنراتی  دکتر سعیدی رییس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و دکتر علی اکبر جلالی استاد دانشگاه و پدر علم اطلاعات ایران را از جمله سخنرانان همایش ذکر کرد و گفت:رونمایی از تمبر ویژه روز ملی روابط عمومی و اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *