iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

manage.iaprs

روابط عمومی موفق؛ پلی برای کاهش دوقطبی بین سازمان و مخاطبان را فراهم می کند

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت :باید فضایی ایجاد کنیم که ارتباطی برابر و متوازن بین سازمان ها و مخاطبان برقرار شود. روابط عمومی موفق، است که با به کارگیری انواع روش ها وتکنیک های ارتباطی وتعاملی بتواندبیشترین رضایتمندی مخاطبان

پیام انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 16جولای “روز جهانی روابط عمومی” در پیامی ضمن گرامیداشت این روز ، روابط عمومی ها را سنگ بنای ایجاد ارتباط ، تعامل و اعتماد آفرینی بین سازمان ها بامخاطبان دانست. به گزارش کمیته ارتباطات

سخنرانان پنجمین اجلاس روز جهانی روابط‌عمومی ۱۴۰۴ اعلام شد

در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی، بنیان‌گذار روابط‌عمومی در ایران، سخنرانان پنجمین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» با موضوع «ساخت پل‌ها و عبور از قطبی‌شدن» اعلام شدند. این رویداد در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۴ در سالن اصلی

شورای راهبردی روابط عمومی‌ها تشکیل شد

شورای راهبردی روابط عمومی ها با هدف تهیه وتدوین برنامه ها،بررسی مسائل ومشکلات و ارائه راهکارها دراین حوزه تشکیل شد. به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط‌عمومی، اولین نشست شورای راهبردی علمی وتخصصی روابط عمومی ها با حضور ،سیدشهاب سیدمحسنی

تحلیل افکار عمومی، محور تحول در روابط‌عمومی مدرن | تأکید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر عبور از مراسم‌محوری

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور، گفت: امروز تحلیل افکار عمومی مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها است و دیگر نباید در مراسم‌محوری خلاصه شود. به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه‌شمالی، کارگاه اصول روابط عمومی با حضور سیدشہاب سیدمحسنی رئیس انجمن متخصصان

پیام تبریک رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت انتخاب جواد قاسمی به ریاست انجمن روابط عمومی ایران

در پی انتخاب جواد قاسمی به عنوان رئیس جدید انجمن روابط عمومی ایران، سیدشهاب سید محسنی، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، طی پیامی این انتصاب را تبریک گفت. در این پیام، وی با اشاره به سوابق و تجارب ارزشمند جواد قاسمی،

بیانیه تحلیلی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی

امروزه روابط‌عمومی به‌عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت سازمان‌ها، نقش محوری در ایجاد ارتباطات مؤثر، شکل‌دهی افکار عمومی و ارتقای رضایت‌مندی مخاطبان ایفا می‌کند. روابط‌عمومی حرفه‌ای با ایجاد تعامل سازنده بین سازمان و مخاطبان، به تصمیم‌گیری‌های بهتر، بهبود عملکرد و

آغاز پویش سراسری «روابط‌عمومی در متن مدیریت است، نه در حاشیه»

 تهران – ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴: پویش سراسری «روابط‌عمومی در متن مدیریت است، نه در حاشیه» (دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران)، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی ۱۴۰۴ آغاز شد. به گزارش شارا، در مراسم افتتاحیه این پویش که

تشکیل ستاد هماهنگی انجمن‌ها و تشکل‌های روابط‌عمومی

 ستاد هماهنگی انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه روابط ‌عمومی با هدف ایجاد انسجام و هم‌افزایی بین فعالان این عرصه، به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود. به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط‌عمومی، آرش ظفری، مدیرکل دفتر تبلیغات و

ناترازی ارتباطی در ایران

قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه در سال‌های اخیر، جامعه ایران در کنار ناترازی‌های متعدد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با پدیده‌ای مواجه شده است که می‌توان آن را «ناترازی ارتباطی» نامید. ناترازی ارتباطی به اختلال در گفت‌وگو و ارتباطات مؤثر

محتوای دیگری وجود ندارد