iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

بررسی اخلاق در روابط عمومی سازمان های عصر اطلاعات و ارتباطات

تکنولوژی های نوین، قدرتی را در اختیار مدیران و سازمان ها قرار داده است که اگر این قدرت با اخلاق آمیخته نشود می تواند بسیار مخرب و سازمان های انسانی را به عرصه ای از چالش های گوناگون بکشاند.
 
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، دکتر علی اکبر فرهنگی از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: هر یک از این چالش ها خود دشواری های متعددی را برای جوامع انسانی به همراه خواهد آورد.
 
 در سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران تلاش می شود که نخست ویژگی های مدرنیسم و تحولات حاکم بر آن ارایه و سپس مقایسه ای با جهان پیش از عصر ارتباطات و اطلاعات انجام پذیرد.
 
انسان محور هر حرکت و تحول است، ارتباطات گسترده و همه جانبه، شکل گیری سازمان های مجازی، توجه ویژه به منابع انسانی سازمان ها و استفاده بهینه از آن (سرمایه اجتماعی)، توجه به اقتصادهای فراملی، تلاش های تازه برای افزایش بهره وری، ساختارهای تازه سازمانی، جهان کوچک با رسانه های جمعی و انبوه، حرکت به سوی خصوصی سازی و جهانی شدن و افزایش گستره همگانی از محورهای اصلی سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران در این کنفرانس است.

http://www.shara.ir/view/13235/بررسی-اخلاق-در-روابط-عمومی-سازمان-های-عصر-اطلاعات-و-ارتباطات-در-کنفرانس-روابط-عمومی

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *