iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی

بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی منتشر شد

امروزه روابط‌عمومی به‌عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت سازمان‌ها، نقش محوری در ایجاد ارتباطات مؤثر، شکل‌دهی افکار عمومی و ارتقای رضایت‌مندی مخاطبان ایفا می‌کند. روابط‌عمومی حرفه‌ای با ایجاد تعامل سازنده بین سازمان و مخاطبان، به تصمیم‌گیری‌های بهتر، بهبود عملکرد و

 گزارش چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی‌با حضور جمعی از پیش‌کسوتان، متخصصان و فعالان این حوزه توسط مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی‌و با همکاری انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌و انجمن روابط‌عمومی‌ایران در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. این

کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی

انجمن متخصصان روابط‌عمومی با همکاری جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه، در اقدام ارزشمندی، کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۲ را منتشر می‌کند. این کتاب که به عنوان مرجعی جامع در زمینه روابط‌عمومی در ایران شناخته می‌شود، حاوی آخرین دستاوردها،

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

 انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در تاریخ سوم مرداد 1403، چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی را با موضوع “آینده روابط‌عمومی در جهان در حال تغییر” برگزار می‌کنند. در این نشست، که با حضور جمعی از

رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد

هادی کمریی، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی بر نقش محوری روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها تأکید کرد. وی با بیان اینکه روابط‌عمومی پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان آن است، گفت: “مدیران روابط‌عمومی باید

هوش مصنوعی مولد، قهرمان جدید روابط‌عمومی

 گزارش نشست مجازی: “فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر” به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، نشست مجازی با موضوع “فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای