iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

هدي باقريان رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومي با محسن نقيلو مديركل روابط‌عمومي و امور رسانه سازمان حفاظت محيط زيست ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين ديدار كه با حضور قربانعلي تنگ‌شير عضو هيات مديره انجمن متخصصان روابط‌عمومي و ساير مسئولان برگزار شد، مسائل متعددي درباره همكاري‌هاي آينده بين انجمن و اداره كل روابط‌عمومي سازمان حفاظت محيط زيست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدي باقريان رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومي در اين نشست با ابراز خرسندي از تعامل سازنده اين انجمن با سازمان‌ها و شركت‌هاي خصوصي و دولتي، خواهان تعامل بيشتر طرفين شد و با اشاره به نقش انجمن به عنوان يكي از نهادهاي تخصصي تاثيرگذار روابط‌عمومي، گفت: انجمن‌ها و فعالان روابط‌عمومي با طراحي راه‌حل‌هاي ارتباطي يكپارچه مي‌توانند اطلاعات و داستان‌هاي قانع‌كننده‌اي را به مردم در برقراري ارتباط پايدار زيست‌محيطي ارائه ‌كنند و به وظيفه خودشان كه ارتقاي آگاهي‌هاي محيط‌ زيستي است عمل كنند.

همچنين در اين جلسه، مديركل روابط‌عمومي سازمان حفاظت محيط زيست ضمن درخواست همكاري از انجمن متخصصان روابط‌عمومي در بازآفريني مهندسي فرهنگي و اجتماعي ذينفعان در عرصه زيست بوم، گفت: نقشه راهبردي اقدامات سازمان حفاظت محيط زيست مبتني بر اصل پنجاه قانون اساسي، ابلاغ سياست‌هاي رهبري در سال ۱۳۹۴ در حوزه محيط زيست مي‌باشد و در تلاشيم با همكاري سمن‌ها و ذينفعان ايجاد يك فهم مشترك در حوزه استفاده پايدار از زيست بوم با رعايت آمايش سرزمين نهادينه‌تر كنيم.

محسن نقيلو  افزود: حوزه محيط زيست داراي مدل چندوجهي مي‌باشد و مي‌بايست به همه مولفه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و سياسي توجه داشت.

گفتني است برگزاري همايش روابط‌عمومي زيست بوم، سمينارهاي تخصصي فصلي، آموزش‌هاي ضمن خدمت و انتشار كتاب‌هاي تخصصي در حوزه روابط‌عمومي زيست‌بوم از مواردي بود كه در اين جلسه مطرح شد و مقرر شد با تشكيل يك كارگروه متشكل از نمايندگان دو نهاد، موارد مذكور عملياتي شود.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *