آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد

کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد

کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران (۹۹) حاوی مطالب علمی و تحلیلی رویدادهای روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ منتشر شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب شامل بخش های مختلفی اعم از مقالات علمی داخلی و ترجمه ای با رویکرد کاربردی نظیر ارزیابی پیشرفت تحقیقات روابط‌عمومی‌ جهانی، اهمیت استفاده از هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها، گفتگوهای اختصاصی و آشنایی با دیدگاه‌های اساتید و صاحب نظران حوزه روابط‌عمومی‌ و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط‌عمومی‌، گزارش های تحلیلی، بخش ویژه نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان مربوط به سال ۹۹ را دارا می باشد.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ طی دو دهه از فعالیت خود به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط‌عمومی‌ در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با همکاری و حمایت اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط‌عمومی‌ ایران نیز همراه بوده است.


این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران سعی کرده مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.


شایان ذکر است: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ در قطع رحلی و در ۱۱۵ صفحه به بازار کتاب عرضه شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top