iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد

کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران (۹9) حاوی مطالب علمی و تحلیلی رویدادهای روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ منتشر شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب شامل بخش های مختلفی اعم از مقالات علمی داخلی و ترجمه ای با رویکرد کاربردی نظیر ارزیابی پیشرفت تحقیقات روابط‌عمومی‌ جهانی، اهمیت استفاده از هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها، گفتگوهای اختصاصی و آشنایی با دیدگاه‌های اساتید و صاحب نظران حوزه روابط‌عمومی‌ و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط‌عمومی‌، گزارش های تحلیلی، بخش ویژه نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان مربوط به سال 99 را دارا می باشد.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ طی دو دهه از فعالیت خود به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط‌عمومی‌ در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با همکاری و حمایت اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط‌عمومی‌ ایران نیز همراه بوده است.


این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران سعی کرده مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.


شایان ذکر است: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ در قطع رحلی و در 115 صفحه به بازار کتاب عرضه شد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *