iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

اولین نشست شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز برگزار شد

 

 

اولین نشست شورای سیاستگذاری “نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز” با حضور نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها به ریاست سرپرست روابط عمومی استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو در اولین نشست “نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز” که دهم دی ماه در محل این استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف این جشنواره، کمک به نظام‌مند نمودن فعالیت‌ها و اقدام‌های روابط عمومی های استان از طریق بازخورد‌های نتایج ارزیابی و بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ها خواهد بود و با این رویکرد، این جشنواره برگزار می شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: استانداری البرز که برگزارکننده اصلی این جشنواره است، تصمیم گرفته است با شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده های روابط عمومی، موجبات ارتقای کارآمدی و بهره‌وری عملکرد روابط عمومی های استان را بیش از پیش فراهم نماید.

جهانشاهلو، از آغاز بکار رسمی دبیرخانه “نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز” خبر داد و گفت: در این جلسه رئوس کلی جشنواره از قبیل اهداف، برنامه ها، ساختار، فرایند اجرایی، معیارها و محورهای ارزیابی و جدول زمانبندی اجرای جشنواره نهایی شد.

در ادامه، نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: بر اساس پیش نویس اولیه، نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز در دو بخش رقابتی و آموزشی و در 11 محور برگزار می شود و آثار ارائه شده توسط روابط عمومی ها با توجه به معیارهای بنیادین مورد ارزیابی در انتخاب روابط عمومی های برتر با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی صورت می گیرد.

مهدی باقریان عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی تصریح کرد: انجمن متخصصان روابط عمومی در بخش های علمی و آموزشی تجربه های ذی قیمتی دارد که می تواند آنها را در اختیار همکاران ساعی خود در استان البرز قرار دهد و به نظر می رسد برگزاری این جشنواره که با حمایت علمی انجمن برگزار می گردد سرآغاز خجسته ای باشد برای توسعه فعالیت های حرفه ای روابط عمومی ها که خوشبختانه فلسفه وجودی انجمن متخصصان روابط عمومی مبتنی بر آن است.

در ادامه نشست با اعلام نظرات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها درباره پیش نویس اولیه جشنواره و ضرورت طراحی و برگزاری برنامه های آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی استان، بر برگزاری جشنواره در خردادماه 1399 تأکید شد.

همچنین مقرر شد تا 20 بهمن ماه سال جاری، نسبت به برگزاری همایش هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان، تهیه شیوه نامه جشنواره و ابلاغ آن به روابط عمومی ها برای ارائه آثار، اعلام اسامی داوران، تشکیل کمیته‌های اجرایی جشنواره و تعیین اعضای آن‌ها نیز اقدام شود.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *