آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » کارگاه آموزشی روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا برگزار شد

کارگاه آموزشی روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا برگزار شد

 

 

کارگاه آموزشی تخصصی “روابط عمومی و رویکردهای نوین درتولید محتوا” همزمان و در حاشیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و پنجمین همایش تولید محتوا، در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، سیدشهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدرس این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت تولید محتوا در عصر حاضر گفت: امروزه با توسعه رسانه ها بویژه شبکه های اجتماعی افراد جامعه با چنان حجم وسیعی از اطلاعات و داده روبرو شده اند که حتی امکان و فرصت لازم را برای تشخیص مناسب وگزینش دقیق اطلاعات مورد نیاز در اختیار ندارند و به نوعی در باتلاقی از اطلاعات گرفتار شده اند.

وی افزود: در این وضعیت شوک آور در تولید و انتشار انواع محتوای تولیدی از بی ارزش تا ارزشمند ، محتواهایی بر روی مخاطبان تاثیرگذار است که از استانداردهای لازم و حرفه ای برخوردار باشد.

سید شهاب سید محسنی، نقش روابط عمومی ها را در تولید محتواهای اثربخش مهم خواند وافزود: واحدهای روابط عمومی با بهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان و برخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند، ولی آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده تولید محتواهایی غنی، جذاب و با رویکردی تعاملی و بردبرد با مخاطبان است.

عضوهیات مدیره انجمن متخصصان، داشتن ساختار مناسب، بهره مندی از اطلاعات مستدل، به‌روزبودن اطلاعات وداده های محتوایی، ساده بودن و قابلیت فهم بالای محتوا توسط گروههای مخاطب، انتخاب عنوان مناسب و جذاب، استفاده از تصویر، فیلم، صوت، طرح و…، تعاملی بودن و امکان دریافت بازخورد از مخاطب را از مهمترین ویزگی های محتوای خوب وموفق بیان کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top