iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

کارگاه آموزشی روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا برگزار شد

 

 

کارگاه آموزشی تخصصی “روابط عمومی و رویکردهای نوین درتولید محتوا” همزمان و در حاشیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و پنجمین همایش تولید محتوا، در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، سیدشهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدرس این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت تولید محتوا در عصر حاضر گفت: امروزه با توسعه رسانه ها بویژه شبکه های اجتماعی افراد جامعه با چنان حجم وسیعی از اطلاعات و داده روبرو شده اند که حتی امکان و فرصت لازم را برای تشخیص مناسب وگزینش دقیق اطلاعات مورد نیاز در اختیار ندارند و به نوعی در باتلاقی از اطلاعات گرفتار شده اند.

وی افزود: در این وضعیت شوک آور در تولید و انتشار انواع محتوای تولیدی از بی ارزش تا ارزشمند ، محتواهایی بر روی مخاطبان تاثیرگذار است که از استانداردهای لازم و حرفه ای برخوردار باشد.

سید شهاب سید محسنی، نقش روابط عمومی ها را در تولید محتواهای اثربخش مهم خواند وافزود: واحدهای روابط عمومی با بهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان و برخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند، ولی آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده تولید محتواهایی غنی، جذاب و با رویکردی تعاملی و بردبرد با مخاطبان است.

عضوهیات مدیره انجمن متخصصان، داشتن ساختار مناسب، بهره مندی از اطلاعات مستدل، به‌روزبودن اطلاعات وداده های محتوایی، ساده بودن و قابلیت فهم بالای محتوا توسط گروههای مخاطب، انتخاب عنوان مناسب و جذاب، استفاده از تصویر، فیلم، صوت، طرح و…، تعاملی بودن و امکان دریافت بازخورد از مخاطب را از مهمترین ویزگی های محتوای خوب وموفق بیان کرد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *