آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » کارگاه آموزشی “مدیریت رویدادها در روابط عمومی” برگزار شد

کارگاه آموزشی “مدیریت رویدادها در روابط عمومی” برگزار شد

همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و پنجمین همایش تولید محتوا، کارگاه آموزشی “مدیریت رویدادها در روابط عمومی” برگزار شد.

این کارگاه آموزشی توسط قربانعلی تنگ شیر، مدرس روابط عمومی ارایه شد.

وی در کارگاه آموزشی “مدیریت رویدادها در روابط عمومی” گفت: رویداد یکی از فنون ارتباطات چهره به چهره در روابط عمومی است و همه روابط عمومی ها در طول سال، برگزاری چندین نوع رویداد را در سازمان و شرکت شان تجربه می کنند.

این مدرس روابط عمومی افزود: صنعت رویداد، دارای ارزش اقتصادی است و در دهه گذشته صنعت رویدادها بسیار رشد کرده است. طبق تحقیقات اخیر انجام شده، هزینه برگزاری رویدادهای ویژه در سراسر جهان سالانه ۵۰۰ میلیارد دلار است.
صنعت رویدادها از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰، ۴۴ درصد رشد خواهد کرد.


وی اظهار داشت: هر چیز اتفاقی و غیر معمولی را رویداد می گویند و رویدادها، نقش مهمی در ارتباطات، فرهنگ سازی، چاره جویی مشکلات سازمانی و کسب درآمد دارند.

در این کارگاه مباحثی همچون تعریف رویداد، انواع رویداد، ویژگی های رویدادها، مزایای رویدادها، مدیریت رویدادها، برنامه ریزی رویدادها و تدوین کلیات طرح رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top