iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۱_۲۳-۳۴-۳۱

جمعی از فعالان روابط عمومی بعد از ظهر روز یکشنبه با رئیس قوه مقننه دیدار کردند.

علی لاریجانی در این دیدار، ضمن تبادل نظر با فعالان روابط عمومی، بر اهمیت آموزش در روابط عمومی تاکید نمودند.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۱_۲۳-۳۳-۳۳

بنا بر این گزارش در ادامه این دیدار، زهرا سعیدی رییس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس با اشاره به این مطلب که در هیچ مقطعی از تاریخ کشورمان، این قدر به روابط عمومی ها نیاز نبوده است، گفت: باید با کمک متخصصان و شاغلان روابط عمومی از ترک برداشتن دیوار اعتماد ملی به عنوان یکی از مولفه های اصلی سرمایه اجتماعی جلوگیری کنیم و توجه جدی و عملیاتی به این موضوع بسیار ضروری است.

همچنین در این دیدار، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص به رسمیت شناختن سختی کار روابط عمومی ها و روند تنزل جایگاه روابط عمومی در سازمانها و شرکتهای دولتی مطالبی عنوان کرد. مهدی باقریان افزود: فکر می کنم فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس، با رایزنی و امکانات مختلفی که در اختیار دارد می تواند جلوی این بی نظمی ساختاری و اسمی را بگیرد و روند تنزل جایگاه روابط عمومی را متوقف کند.

در ادامه، امیرعباس تقی پور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت روزافزون روابط عمومی الکترونیک و رسانه های جدید، گفت: یکی از راههای اعتلا و کارامد نمودن روابط عمومی ها در ایران، دیجیتال کردن فعالیتها و فرآیندهاست.

هادی کمرئی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی نیز در این دیدار با تاکید بر سختی کار و استرس زا بودن حرفه و شغل روابط عمومی، گفت: در سال های 2018 و 2019، روابط عمومی در بین 10 شغل اول پراسترس جهان قرار داشت. این موضوع نشان می دهد شاغلان روابط عمومی در همه شرایط در خدمت سازمان هستند و همین امر، فشار کار در روابط عمومی ها را چندبرابر می کند.

سعید معادی مدیر کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در تکمیل این مطالب گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد شاغلان روابط عمومی بواسطه ضرب الاجعل های مختلف، زیر فشار کار کردن و عمل سریع در معرض آسیب های جدی جسمی و روانی قرار دارند.

در ادامه این دیدار که با حضور ابوالقاسم حکیمیان عضو اسبق هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران، ناصر رزاق منش فعال روابط عمومی و قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه برگزار شد مقرر گردید در خصوص برخی مشکلات مطرح شده و در راستای توسعه روابط عمومی در ایران، طرح هایی تهیه و در اختیار فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس قرار گیرد.

 

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *