iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

کارگاه مهارت ها و شیوه های سرمقاله نویسی برگزار می شود

 انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با دهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي، کارگاه مهارت ها و شیوه های سرمقاله نویسی را در روز 27 مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌کند.


در این کارگاه آموزشی موضوعات مربوط به سرمقاله و تفاوت آن با خبر، تحليل و تفسير و يادداشت و ويژگي‌هاي يك سرمقاله مطبوعاتي مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اصول مربوط به سوژه‌يابي، محتوايي كه يك سرمقاله حرفه‌اي را شكل مي دهد، تكنيك‌هاي نوشتن سرمقاله، ملاحظاتي در آيين نگارش رسانه‌اي، سرمقاله‌هاي توصيفي، علمي و آماري، نگارش سرمقاله‌هاي تحقيقي، تيترنويسي براي مقاله و سرمقاله و  برگزاری كارگاه عملي عنوان برخی از این موضوعات هستند.

بر اساس این گزارش، احمد توكلي دكتراي مديريت رسانه از واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي مدرس این کارگاه مي باشد. دكتر توكلي سابقه 30 ساله مطبوعاتي و سردبيري در روزنامه هاي جمهوري اسلامي، روزنامه‌ ايران، روزنامه ايران ورزشي، همشهري، تهران امروز و … را در کارنامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن هاي 88216277 و 88062963 تماس حاصل نمايند.

گفتنی است دهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در دو سطح ملي و استاني 27 مرداد ماه سال جاري توسط انجمن متخصصان روابط عمومي در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.


برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *