iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران: اطلاع رسانی، اطلاع پژوهی و اطلاع یابی سه کارکرد اصلی نهاد های ارتباطی است

دکتر حسین امامی، نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران نیز در این نشست ضمن توجه به مقوله مسوولیت اجتماعی سازمانی در روابط عمومی ها، گفت: اطلاع پژوهی و اطلاع یابی دو کارکرد اصلی نهاد های ارتباطی است.

وی در تشریح کارکرد نهادهای ارتباطی افزود: روابط عمومی ها وظیفه اصلی شناخت افکار عمومی در راستای تعهد سازمان مربوطه را بر عهده دارند و در این خصوص به فرا خورد وظایف سازمان خود، باید نسبت به جلب رضایتمندی جامعه، اقدام نمایند.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: عملکرد هر کارگزار روابط عمومی باید مبتنی بر چشم انداز، ماموریت، اهداف استراتژیک و رسالت اجتماعی سازمان مربوطه باشد.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه روابط عمومی در فرایند توسعه اجتماعی مسوولیت اجتماعی سازمانی است . در این زمینه روابط عمومی ها می توانند با شناخت افکار عمومی، محیط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه به تعهدات اجتماعی سازمان خود بیاندیشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید اقدامات زیست محیطی را که به نوعی با سازمان خود در ارتباط است جست و جو نمایند و در گفتمان یک شهروند خوب ، اطلاع رسانی کنند.

پنل تخصصی و کارگاهی با عنوان ” رویکرد نوین در روابط عمومی ” با حضور دکتر حسین امامی رودسری، مدرس دانشگاه و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عموی ایران، بر پا شد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *