آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » بایگانی نویسنده: manager

بایگانی نویسنده: manager

پیام نوروزی انجمن متخصصان روابط عمومی

infdex

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی  بر چهره گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل افروز خوش است سال ۱۳۹۹با تمامی فراز و نشیب های آن در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن بویژه مشکلات و تنگناهای اقتصادی و بیماری کرونا سپری شد، ... بیشتر بخوانید »

تقدیر رییس انجمن متخصصان روابط عمومی از استاد مهدی فرقانی

jpg

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی طی نامه ای از رییس سابق دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر کرد. به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، سیدشهاب سید محسنی درنامه ای به دکتر مهدی فرقانی ضمن قدردانی از سال ها مدیریت وتلاش علمی وآموزشی ارزشمند ایشان در دوران تصدی ریاست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی آورده است: بدون تردید نقش موثر وتعیین ... بیشتر بخوانید »

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود

WhatsApp Image 2021-02-16 at 11.50.32

 کتاب سال روابط‌عمومی ایران حاوی وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابط عمومی در ایران و جهان درسال ۹۹ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اساتید وصاحب نظران روابط عمومی و ارتباطات و با حمایت روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و دستگاههای اجرایی منتشر می شود. به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی آخرین مقالات علمی، ... بیشتر بخوانید »

کلیات آیین نامه جذب پژوهشگر و عضو هیئت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی تصویب شد

shara-01

هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران کلیات آیین نامه جذب پژوهشگر و عضو هیئت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی را تصویب کرد. به گزارش روابط عمومی انجمن، نظر به ماهیت تخصصی فعالیت های انجمن متخصصان روابط عمومی بویژه رسالت آموزشی و اینکه بخش عمده ای از مخاطبان و اعضای انجمن را دانشگاهیان و پژوهشگران تشکیل می دهند، لذا با تدوین ... بیشتر بخوانید »

اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی

image001

قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین وسایل اشاعه‌ علم به‌شمار می‌رود زیرا حاوی مطالعات نظری و عملی تعمیم دهنده‌ درباره مسایل علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازمانی و… است و نیز واسطه‌ای است برای تعلیم و تربیت نسل‌های آینده و حفظ و انتقال میراث فرهنگی یک ملت و سازمان به آیندگان. کتاب همچنین یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است ... بیشتر بخوانید »

اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی

Capture

علی فروزفر–داور بخش آگهی ها و رپرتاژ آگهی های جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ۱. بروید سراغ نکتۀ اصلی – سریع. ۲. ساده و شفاف بر یک ایدۀ اصلی تأکید کنید. ۳. ذهن‌تان را روی یک موضوع، متمرکز کنید. تلاش نکنید که کاری بیش از حد انجام دهید. اگر در یک زمان، بیش از یک خرگوش را تعقیب کنید، هیچ کدام ... بیشتر بخوانید »

مهمترین ویژگی‌های عکس خوب

9151150-photo_۲۰۲۱-۰۱-۲۱_۰۰-۴۰-۴۳

پرویز آزموده – داور جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی شرکت ستاره خلیج فارس شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرض کنید که یک مجله برداشته و یا در یک وبسایت مشغول تماشای عکس ها هستید. این کار تنها چند ثانیه طول می کشد، اما عکسهایی که توجه شما را به خود جلب می کنند به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. برخی از ... بیشتر بخوانید »

روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی

۱۳

سعید معادی داور جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی شادروان استاد کاظم متولی از اساتید برجسته و صاحب نظر در حوزه روابط‌عمومی، دیدگاه‌شان را در خصوص بروشور طی یادداشتی به همین عنوان مطرح می کنند: “منظور از بروشور همان کاغذ مستطیلی شکل «تا» شده آکاردئونی و معمولاً مقوایی ضخیم و براق است که در هر جیبی و در هر کیفی جا می‌گیرد ... بیشتر بخوانید »

رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی انتخاب شدند

photo_۲۰۲۱-۰۱-۱۳_۱۷-۱۰-۱۴

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، با آغاز دومین سال دوره هفتم هیات مدیره انجمن با رای گیری به عمل آمده، سیدشهاب سیدمحسنی و قربانعلی تنگ‌شیر به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی انتخاب و معرفی شدند. همچنین در این جلسه از تلاش های حسین امامی و سعید معادی رییس و نایب رییس سابق انجمن قدردانی ... بیشتر بخوانید »

روابط عمومی و شناخت جامعه پیرامونی

trtrtr

بهزاد خورشیدی – قرن بیست و یکم را عصر ارتباطات و دنیای مدیا نام نهاده اند؛ عصری که در گستره خبری جهش چشمگیر و پرشتابی داشته است. با نگاهی به فلسفه و ماهیت شکل‌گیری رسانه‌های گروهی در جوامع مختلف، بی تردید جنبه اطلاع‌رسانی و نیز پل ارتباطی بودن بین سیستم‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی وجه غالب بوده است. ... بیشتر بخوانید »

Scroll To Top