اولین و مهمترین هدف روابطعمومی در ایام نوروز باید اطمینان از انتقال اطلاعات درست به گردشگران و مسافران باشد. این اطلاعات شامل دسترسی گردشگران و مسافران به اطلاعات صحیح در خصوص جزییات مقصد، هتلها، مکانهای دیدنی، کمپها، مسیرهای ترافیکی، قوانین و مقررات و تمامی اطلاعات موردنیاز گردشگران است. بهعلاوه ارسال اطلاعات ضروری و مهم به رسانهها در خصوص خدماتی که ... بیشتر بخوانید »
بایگانی نویسنده: manager
مدیرکل روابطعمومی راهآهن بازنشسته شد
به نام یگانه هستی بخش زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد چه زود گذشت از کودکی ام تا دبیرستان چه زود گذشت، از دبیرستان تا پایان دانشگاه چه زود گذشت و از شروع خدمت در راه آهن تا ... بیشتر بخوانید »
انتصاب مدیرکل دفتر ترویج، روابطعمومی سازمان امور اراضی
مهندس رضا افلاطونی طی حکمی سیدشهاب سید محسنی را به سمت مدیرکل دفتر ترویج، روابطعمومی و امور بین الملل سازمان امور اراضی کشور منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان امور اراضی کشور، دراین حکم آمده است: ترویـج اهـداف و برنـامه های سازمان در قالب برنامه های جامع و منســجم و اطلاع رسانی صـحیح و فراگیر وبرنـامه ریزی در جهت ... بیشتر بخوانید »
همایون بادت این سال و همه سال
چو خورشید تابان میان هوا نشسته بر او شاه فرمانروا جهان انجمن شد بر تخت او شگفتی فرو مانده از بخت او به جمشید بر گوهر افشاندند مران روز را «روز نو» خواندند (حکیم ابوالقاسم فردوسی) انجمن متخصصان روابط عمومی، فرا رسیدن فرخنده نوروز باستانی را به جامعه شریف روابطعمومی ایران و اعضای محترم انجمن تبریک و تهنیت ... بیشتر بخوانید »
همایون بادت این سال و همه سال
چو خورشید تابان میان هوا نشسته بر او شاه فرمانروا جهان انجمن شد بر تخت او شگفتی فرو مانده از بخت او به جمشید بر گوهر افشاندند مران روز را «روز نو» خواندند (حکیم ابوالقاسم فردوسی) انجمن متخصصان روابط عمومی، فرا رسیدن فرخنده نوروز باستانی را به جامعه شریف روابطعمومی ایران و اعضای محترم انجمن تبریک و تهنیت گفته ... بیشتر بخوانید »
روابطعمومی؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز
مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابطعمومی اولین و مهمترین هدف روابطعمومی در ایام نوروز باید اطمینان از انتقال اطلاعات درست به گردشگران و مسافران باشد. این اطلاعات شامل دسترسی گردشگران و مسافران به اطلاعات صحیح در خصوص جزییات مقصد، هتلها، مکانهای دیدنی، کمپها، مسیرهای ترافیکی، قوانین و مقررات و تمامی اطلاعات موردنیاز گردشگران است. بهعلاوه ارسال اطلاعات ضروری و مهم ... بیشتر بخوانید »
انجمن متخصصان روابطعمومی چهار کارگاه آموزشی برگزار میکند
انجمن متخصصان روابطعمومی در بهمن ماه ۱۴۰۱ چهار کارگاه آموزشی را برگزار میکند. ♦️نام دوره: مدیریت بحران در روابطعمومی مدرس دوره: دکتر قربانعلی تنگ شیر ♦️نام دوره: تکنیک های ارتباطات رسانهای مدرس دوره: دکتر سید شهاب سیدمحسنی ♦️ نام دوره: تکنولوژی های نوین در روابطعمومی مدرس دوره: دکتر حسین امامی ♦️نام دوره: مدیریت روابطعمومی مدرس دوره: دکتر سعید معادی برای ... بیشتر بخوانید »
در باب ضرورت تدوین “برنامه مدیریت بحران”
مهدی باقریان از بزرگان ارتباطات آموختهایم که فرمودند “بحران” یک واقعیت زندگی است. بحران همیشه ممکن است اتفاق بیافتد. بحران میتواند هر کشور و هر سازمانی را در هر لحظه تحت تاثیر قرار دهد به شرطی که سازمانها و شرکتها در نحوه تفکر خود در مورد مدیریت بحران به عنوان یک عامل حیاتی کم کاری نکنند. یک رویداد و ... بیشتر بخوانید »
مهمترین چالشهای روابطعمومی و رسانهها
۱- درک نادرست دو طرف از یکدیگر روابط عمومی رسانهها را دچار مشکل ساخته است؛ رسانهها روابط عمومی را تبلیغاتی برای مخفی کردن نقاط ضعف سازمانها میدانند. ۲- توقعات نابجای دو طرف از یکدیگر؛ روابط عمومی مایل است و انتظار دارد که رسانه همه دیدگاه ها، خبرها و مطالب روابط عمومی را بازتاب دهد و رسانه هم توقع دارد که ... بیشتر بخوانید »
اجرای پروژه های بهبود عملیات تامین مالی واعتباری دربانک توسعه تعاون
پروژه های بهبود عملیات تامین مالی و اعتباری بانک توسعه تعاون تشریح شد. معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی با محوریت ارائه راهکارهای اجرایی و شتاب دهنده مسیر تحول بانک توسعه تعاون در تشریح تحول در رویه های تامین مالی و تخصیص اعتباراعلام کرد: تغییرات در تامین مالی در نظام بانکی در ... بیشتر بخوانید »