iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

توزیع کتاب سال روابط عمومی 92 میان مدیران و فعالان روابط عمومی

کتاب سال روابط عمومي 92 که به تازگي توسط انجمن متخصصان روابط عمومي به چاپ رسيده، ميان مديران و فعالان روابط عمومي کشور توزيع خواهد شد.
آخرين روزهاي اسفند 92 به چاپ رسيد، يک اثر جامع است که کليه‌ رويدادهاي مهمي را که در سال گذشته در حوزه روابط عمومي، در ايران و جهان، اتفاق افتاده در بر مي‌گيرد. امسال نسبت به سال‌هاي گذشته که اين کتاب را منتشر کرديم، بخش‌هاي مختلف و جديدي را در آن به چاپ رسانديم.

وي افزود: در اين کتاب، مجموعه گزارشي تحت عنوان «روابط عمومي در دولت تدبير و اميد، چالش‌ها و راهکارها» چاپ شده است که در آن نظر و ديدگاه اساتيد دانشگاه، مديران و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومي درباره جايگاه روابط عمومي‌ها و انتظاراتي که در دولت تدبير و اميد از آن‌ها مي‌رود، درج شده است. گفتگو و سخنراني‌هاي منتخب سال و همچنين گزارشي تحت عنوان رسالت روابط عمومي در حوزه مسئوليت اجتماعي، از ديگر مطالب اين کتاب هستند. در کل مي‌توان مطالب اين کتاب را به دو دسته مستند و توليدي تقسيم کرد.

عضو هئيت مديره انجمن متخصصان روابط عمومي ادامه داد: معرفي تازه‌هاي نشر مرتبط با روابط عمومي در سال 92 و همچنين معرفي 25 کتاب برتر درباره روابط عمومي که در قرن 21 به چاپ رسيده‌اند، از ديگر بخش‌هاي اين کتاب است. در کتاب سال 92، مقالات علمي در حوزه روابط عمومي را هم در کتاب جا داديم. اين مقالات شامل توليدات داخلي و خارجي است. يعني ترجمه مقالات معتبر بين‌الملل را هم شامل مي‌شود.

مدير پروژه توليد اين کتاب گفت: علاوه بر مطالب گفته شده، تعدادي مطلب پژوهشي هم درباره موضوعاتي چون مديريت شهرت آنلاين در اين کتاب به چاپ رسيده و در کنار آن، به رويدادهاي مهمي مانند دهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي و نهمين سمپوزيوم روابط عمومي هم پرداخته شده است.

سيد محسني گفت: در حال حاضر فرايند توزيع اين کتاب در جريان است و آن را براي تمامي واحدهاي روابط عمومي ارسال مي‌کنيم. در مجموع مي‌توان گفت اين کتاب، اثري جامع در زمينه مقالات، پژوهش‌ها و رويدادها چه در عرصه بين‌الملل و داخل کشور است که مي‌تواند منبع و ماخذ خوبي براي مديران نهادهاي روابط عمومي کشور باشد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *