iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی- بدون تردید یکی از برنامه های تاثیر گذار انجمن متخصصان روابط عمومی در یک دهه اخیر که  بازخورد مخاطبان اش نیز برآن صحه گذاشته است، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ است که امسال نیزشاهد برگزاری دوازدهمین دوره آن با همکاری سازمان ها، شرکت ها،اساتید،صاحب نظران، مدیران وکارشناسان روابط عمومی ازسراسر کشورهستیم جشنواره ای باپشتوانه ای ازتجربه ای بیش از یک دهه که همواره یکی از دغدغه‌های اعضاء هیات مدیره انجمن برگزاری منظم آن توام با ابداع، خلاقیت و نوآوری بوده است.

گذر نشرو انتشارات در روابط عمومی حکایت از آن دارد که امروزه نشر الکترونیکی از نشر چاپی در بسیاری از عرصه های  اطلاع رسانی به جهت قابلیت های آن پیشی گرفته است و این موضوع نیز برنامه ریزان برگزاری جشنواره ملی انتشارات را برآن داشته که در بخش علمی ورقابتی رویکرد به سمت طرح مباحث جدید در این حوزه نیزداشته باشند،به نحوی که در چند دوره اخیر جشنواره بخش های جدیدی نظیر اپلیکیشن‌هاوبرنامه های کاربردی در حوزه نشر،اینفوگرافیک وشبکه های اجتماعی به بخش رقابتی جشنواره اضافه شده است تا بتوان در این شاخه های فعالیتی الگوهای جدید حوزه نشر الکترونیک معرفی گردد.

 از سویی دیگر بحث تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی نیز از دیگرموضوعات مهمی بوده است که در برگزاری جشنواره های اخیر مورد توجه واقع شده است که درقالب برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه جشنواره بدان پرداخته شده است. در این دوره خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف سازمانها وشرکت ها برای حضور در جشنواره روبه رو بودیم به نحوی که بیش از 150 سازمان وشرکت بیش از 1800اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

 همچنین ازسه کارگاه آموزشی “مدیریت محتوا در روابط عمومی”، “آشنایی با شیوه‌هاو سبک نگارش برای موبایل” و “مستند سازی در روابط عمومی” استقبال خوبی به عمل آمده است. امید است جشنواره ملی انتشارات در گام دوازدهم نیز همچون گذشته بتواند حداقل رضایت نسبی مخاطبان و علاقمندان اش به این حوزه را نیز فراهم سازد.

در پایان انجمن متخصصان روابط عمومی از انتقادات وپیشنهادات علاقمندان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال های آتی نیز استقبال می کند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *