آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » کتاب سال ۹۵ روابط عمومی ایران منتشر شد

کتاب سال ۹۵ روابط عمومی ایران منتشر شد

همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی کتاب سال ۹۵ روابط عمومی ایران منتشر شد4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


کتاب سال روابط عمومی۱۳۹۵ از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی دارای ۱۴۴ صفحه رنگی در قطع رحلی است. کتاب سال روابط عمومی تحت مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

این کتاب در نه بخش تدوین شده است. کلیات، گفتگو، مقاله، گزارش، دیدگاه، رویداد، تازه های نشر، انجمن متخصصان روابط عمومی در یک نگاه از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.

کتابی که در آن سعی شده ضمن مروری بر وقایع و رویدادهای سال روابط عمومی در ایران و جهان اعم از کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، گردهمایی های علمی و تخصصی روابط عمومی، آسیب شناسی از وضعیت روابط عمومی کشور و موانع توسعه آن و نیز راهکارهای پیش روی، برای اعتلای آن ارائه می دهد. کتابی که صرفا به محتویات خبری و آموزشی نمی پردازد بلکه دارای برترین مقالات روابط عمومی روز جهان، گزارشی از مباحث روز روابط عمومی در ایران و جهان از نقش و جایگاه روابط عمومی در تامین رضایتمندی مخاطبان سازمان، روابط عمومی ها و تحقق حقوق شهروندی، گفتگو، و تازه های نشر روابط عمومی منتشر شده است. در پایان هم به معرفی انجمن متخصصان روابط عمومی و برنامه های پیش روی این انجمن می پردازد.

کتاب سال روابط عمومی سعی کرده که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.

کتاب سال روابط عمومی ۱۳۹۵
صاحب امتیاز: انجمن متخصصان روابط عمومی
زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
مدیران پروژه: سید شهاب سید محسنی – مهدی باقریان
قطع: رحلی- رنگی- کاغذ گلاسه
قیمت: ۲۵ هزار تومان
تعداد صفحات: ۱۱۸ صفحه

فهرست مطالب کتاب سال

کلیات

| روابـط عمومـی در سـال ۹۵، رویـدادها و تحـولات

| اهم فعالیت های انجمن متخصصـان روابط عمومـی در  سـال ۹۵

گفتگو

| روابط عمومی پویا تریـن تجـارت در جهـان است

| روابط‌عمومی‌ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل ‌کنند

مقاله

| نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان

| بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی

گزارش

| نقش روابط عمومی در تامین رضایت‌مندی مخاطبان سازمان

| روابط عمومی ها و تحقق حقوق شهروندی

دیدگاه

| روابط عمومی و رویکردهای زودگذر شبکه های اجتماعی

| پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در ایران

| بزرگترین درس روابط عمومی از دو رویداد بزرگ در سال ۲۰۱۶

| روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد!

| از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل

| اخلاق در روابط عمومی

| مسئولیت اجتماعی در بوته آزمون و خطا

رویداد

| اولیـن رخـداد ملی بررسـی مسـائل و چالش‌هـای روابـط عمـومی ایـران

| دومین همایش و جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی

| یازدهمیـن جشـنواره ملی انتشـارات روابط عمومـی

| سـیزدهمین کنفـرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

| دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

| چهارمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی

| یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

| پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت

بین الملل

| رویـدادهای بین المللـی در سـال ۹۵

تازه های نشر

| معرفی کتاب های منتشر شده روابـط عمومی در سال۱۳۹۵

انجمن متخصصان روابط عمومی در یک نگاه

| فراخوان دوازدهمین جشنواره ملـی انتشـارات روابط عمومی

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top