انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.
به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.
مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
محورهای اصلی همایش
1لف- روابط عمومي
-
جايگاه و نقش روابطعمومي در بانک و بیمه
-
روابط عمومي و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
-
روابط عمومي و اهميت اخلاقيات در صنعت بانک و بیمه
-
ارتباطات يكپارچه و مسئوليت اجتماعي در فعاليت های بانک و بیمه
-
نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
-
روابط عمومي، بانکداري ايمن و فرهنگ سازي
-
روابط عمومي، خوشنامي و سلامت بانکي
-
ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مديريت هوشمندانه امور بانك و بیمه
-
بانك، بیمه و خدمات روابط عمومي با بهره گیری از رسانههاي جديد
-
روابط عمومي، رفتار مشتري، تکنولوژي و آيندۀ خدمات بانکی و بیمه ای
-
چالشهاي دستاندرکاران روابط عمومي در صنعت بانک و بیمه
-
روابط عمومی و بانکداری تخصصی
-
روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه
-
جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی
-
راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه
-
برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس
-
نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه
-
ب- تبليغات
-
تبلیغات و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
-
تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه
-
تبلیغات و جایگاه مسئوليت اجتماعي در صنعت بانک و بیمه
-
جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع
-
رويکردهاي فعلي به تبليغات بانک و بیمه
-
وجوه ترويج و تبليغ در صنعت بانک و بیمه
-
موارد جديد تأکيد بر سياست های تبليغي خدمات بانک و بیمه
-
خلاقيت در تبليغات جاري بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت
-
نحوۀ بهينهسازي بودجه براي کارزارهاي تبليغات بانکی
-
پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت
-
ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین
تقویم همایش
آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات |
20 مهرماه 1393 |
اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات |
30 مهرماه 1393 |
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات |
20 ماه 1393 |
اعلام نتایج داوری اصل مقالات |
30 آبان ماه 1393 |
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/مراجعه کنند.