iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

چهار کتاب جدید روابط‌عمومی در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی رونمایی شد

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی به نقل از شارا ،در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی که روز چهارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۴ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، چهار کتاب جدید در حوزه روابط‌ عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط ‌عمومی رونمایی شد.

کتاب «استانداردهای انتشارات» (برنامه‌ریزی، روندها و نقش روابط‌عمومی) نوشته مهدی باقریان و زهرا بابازادگان، با هدف ارائه استانداردها و برنامه‌ریزی روندهای مرتبط با انتشارات منتشر شده است.

کتاب «مبانی روابط‌عمومی B2B» ( ایجاد اعتبار، افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار در عصر دیجیتال) تألیف عادل میرشاهی، یک اثر جامع درباره روابط‌عمومی در فضای کسب‌وکار به کسب‌وکار است. این کتاب با ارائه استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها، ابزارهای عملی و نمونه‌های موفق، راهنمایی کاربردی برای توسعه روابط سازمان‌ها و تقویت برند در محیط B2B ارائه می‌دهد.

کتاب «کارآگاه روابط‌عمومی» نوشته کورتیس اسپرر و ترجمه حنانه باقریان و هستی باقریان، نخستین کتابی است که مفاهیم روابط‌عمومی را به زبان بچه‌ها معرفی می‌کند. این اثر با داستان‌های واقعی و الهام‌بخش تلاش دارد کودکان را با دنیای روابط‌عمومی و نقش آن در سازمان‌ها آشنا کند.

کتاب «راهنمای عملی روابط‌عمومی دیجیتال» نوشته دنی واتموف و ترجمه فرزانه شریفی و احمدرضا میرزایی، با تمرکز بر روابط‌عمومی دیجیتال، داده‌محوری، رسانه‌های اجتماعی، محتوای دیجیتال و نقش اینفلوئنسرها منتشر شده است. این کتاب با ارائه راهکارهای عملی بر اساس تجربه شرکت‌های بین‌المللی، به حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی کمک می‌کند تا در عصر دیجیتال استراتژی‌های موفق و اثربخش طراحی و اجرا کنند.

تمامی این آثار با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های عملی فعالان روابط‌عمومی در ایران عرضه شده‌اند و بازتاب‌دهنده روندهای نوین و علمی این حوزه هستند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *