چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی شهریورماه سال جاری برگزار میشود.
به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، این جشنواره دارای دو بخش اصلی رقابتی و آموزشی است.
در بخش رقابتی این جشنواره 10 سرفصل پیشبینی شده است که در آن آثار رسیده در بخش های ادبیات (مستندسازی و داستانسرایی)، برنامه انتشاراتی و انتشارات اصلی مانند کتاب، نشریه داخلی ( در هفت شاخه: (۱) سرمقاله، (۲) مقاله، (۳) گزارش، (۴) خبر، (۵) صفحه خوانندگان، (۶) مصاحبه و (۷) صفحه آرایی) بروشور و ویژه نامه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس و کاریکاتور)، رسانه های دیداری و شنیداری (فیلم های مستند، تیزر، کلیپ،انیمیشن، موشن گرافیک و برنامه های ویدیوئی کوتاه) و رسانه های دیجیتالی (وبسایت، مولتی مدیا، برنامه های کاربردی، پیام رسان های موبایلی و رسانه های اجتماعی) از دیگر سرفصلهای این بخش به شمار میآید.
بر اساس این گزارش، پنجمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی نیز همزمان با این جشنواره برگزار خواهد شد.
چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همکاری دستاندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسههای دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته در دو سطح ملی و استانی برگزار میگردد.
این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار میشود.