iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

photo_2017-04-10_16-43-4922222222222222222

شاخص هاي سنجش و ارزيابي آثار دوازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي

– کاربرگ ارسال آثار

– کاربرگ کارشناس برتر انتشارات

– کاربرگ شرکت در کارگاه های آموزشی


اشاره
در پي برگزاري يازده دوره جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در سال‌هاي 9581، انجمن متخصصان روابط عمومي با همكاري دست‌اندركاران روابط عمومي سازمان‌ها، موسسات دولتي و غيردولتي، استادان، كارشناسان و دانشجويان اين رشته، در نظر دارد دوازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي را در دو سطح ملي و استاني برگزار نمايد.

اهداف
– آشنايي با اصول و استانداردهاي نشرالكترونيك و مكتوب در روابط عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق
-توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط عمومي در حوزه فعاليت هاي انتشارات
انتخاب و معرفي الگوهاي برتر در حوزه انتشارات

تبيين نقش تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند انتشارات
دستيابي به راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابط عمومي ها


بخش رقابتي
1) انتخاب بهترين برنامه انتشاراتي
اين جايزه به روابط عمومي‌هايي كه بهترين برنامه انتشاراتي را در طي سال گذشته براي بخش‌هاي مختلف انتشارات به اتمام رسانيده باشند و مستندات لازم را ارائه كنند، اهداء مي‌گردد.


2) انتخاب نشريه داخلي برتر
در اين بخش آثار ارسالي در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه، صفحه‌آرايي و تیتر مورد ارزيابي داوران قرار مي‌گيرد.
توجه: روابط عمومي ها بايستي آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفكيكي تعيين نموده و براي ارزيابي ارسال نمايند. تاكيد مي شود هيچ نشريه اي خارج از قالب مذكور و به طور كلي مورد ارزيابي قرار نمي گيرد.


3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومي
در اين بخش آثار منتشره در شاخه‌هاي زير، ارزيابي مي‌شوند:
31-كتاب

3-2- بروشور
33– پوستر
3-4- عكس
3-5- ويژه‌نامه
3-6- فيلم و تيزر

3-7- اينفوگرافيك

۴) انتخاب برترين انتشارات الكترونيكي
در اين بخش آثار روابط عمومي‌ها در پنج شاخه زير مورد ارزيابي داوران قرار مي‌گيرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزيده مي‌شود:
4-1- وب‌سايت
4-2- مولتي مديا
4-3- برنامه هاي كاربردي (اپليكيشن ها)
4-4- رسانه هاي اجتماعي

5) انتخاب برترين تبليغ مكتوب
5-1- تبليغات در نشريات
5-2- رپرتاژآگهي


6) انتخاب بهترين تحليل محتوا
تحليل محتواي رسانه هاي درون و برون سازماني


7)انتخاب كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي
در اين بخش، كارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شكل حقيقي و يا حقوقي براي ارزيابي به دبيرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از ميان آن‌ها فعالان اين حوزه انتخاب شوند.


8) انتخاب بهترين نحوه ارائه آثار
در اين بخش شركت كنندگاني كه بهترين دسته بندي و ارائه آثار را به دبيرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدير قرار مي گيرند.


آخرين مهلت ارسال آثار

20 خرداد 1396

اطلاعات تماس
تلفن: 88617576-88617577

پايگاه اينترنتي: www.iaprs.ir


شاخص هاي سنجش و ارزيابي آثار دوازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي

– کاربرگ ارسال آثار

– کاربرگ کارشناس برتر انتشارات

– کاربرگ شرکت در کارگاه های آموزشی






برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *