دهة دوم تحول در حوزه روابط عمومي
اصولا روابط عمومي، يک فلسفه و يک تفکر مبتني بر «انسان محوري»، «اخلاق محوري» و «هويت محوري» است. اين سه محور اساس روابط عمومي را تشکيل مي دهند.
«انسان محوري» بودن روابط عمومي، بيانگر بعد «انساني» است که در همه ابعاد سازماني، نظري و عملياتي بايد تجلي يابد. «انسان محوري» خود يک فلسفه است که بر اساس شناخت واقعي انسان، تکريم و احترام انسانها و خدمت به آنان متکي است. سازمان هايي که به اين فلسفه اصولي انساني معتقدند هرگز به دنبال اغواي مشتريان، دروغ گفتن به مصرف کنندگان، تطميع طرفداران و علاقه مندان نيستند و هميشه در صددند که «راستگويي» و «واقع گرايي» را به مثابه اساس تعامل ميان خود و ديگران قرار دهند.
http://www.shara.ir/view/13218/دهة-دوم-تحول-در-حوزه-روابط-عمومی