iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

رییس کمیته آموزش و پژوهش انجمن متخصصان روابط‌عمومی معرفی شد

«دکتر حسین امامی» به عنوان رییس کمیته آموزش و پژوهش انجمن متخصصان روابط‌عمومی معرفی شد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، در متن حکم مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی آمده است: در اجرای مصوبه مورخ 29 فروردین 1401 هیات مدیره انجمن و حسب سوابق و تحارب ارزشمند علمی و اجرایی حضرتعالی، بدین‌وسیله به سمت رئیس کمیته آموزش و پژوهش انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود برابر اهداف و رسالت حرفه‌ای این انجمن نسبت به برنامه‌ریزی، هماهنگی و فعال‌سازی این کمیته اقدام و شرایط لازم را برای کمک به بهبود وضعیت آموزش و پژوهش در عرصه روابط‌عمومی‌ کشور با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود فراهم سازید.


دکتر حسین امامی، مدرس دانشگاه، مشاور و تحلیلگر روابط‌عمومی و رسانه‌های نوین است. وی دانش‌آموخته مقطع دکتری تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی و POST DBA مدیریت جامع کسب‌وکار است که در دانشگاه‌های مختلف همچون علامه طباطبایی و آزاد اسلامی در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری به تدریس دروس مختلف رشته ارتباطات شامل مطالعات فضای مجازی، رسانه‌شناسی، تکنولوژی نوین ارتباطی، سواد رسانه‌ای، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، سینما و مطالعات فرهنگی، روابط‌عمومی و… می‌پردازد.


وی 24 سال سابقه فعالیت در روابط‌عمومی نظام بانکی را داشته که در این مدت مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها، عضو شورای سیاستگذاری و تبلیغات نظام بانکی کشور نیز بوده است.


وی رئیس سابق و عضو هیات مدیره فعلی انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران است که علاوه بر سخنرانی در همایش‌های ملی و بین‌المللی، نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای متعدد و مشاوره در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور اقدام نموده است.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *