iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در «تالار وحدت» برگزار می‌شود.

همزمان با بیست‌‌وهفتم اردبیهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی»، مراسم گرامیداشت این روز با حضور پرشور مدیران، کارشناسان و استادان روابط‌عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی در خصوص آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تاسیس کرسی تخصصی روابط‌عمومی برای بررسی و تحلیل علمی مباحث مرتبط با افزایش جایگاه و کارآمدی روابط‌عمومی‌ها و انتشار ویژه‌نامه رنگی از جمله برنامه‌های این رویداد می‌باشد.

در این مراسم در کنار برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده، ضمن تجلیل از برخی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی، برنامه‌های دیگری از جمله رونمایی سه عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی که امسال و به همین مناسبت منتشر می‌شود انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه های نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی روابط‌عمومی در ایران اشاره کرد.

 گفتنی است نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در «تالار وحدت» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان رایگان و آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های 66570194(021)- 66943670 (021) تماس بگیرند.

در تقویم رسمی کشور روز 27 اردبیهشت برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ 28/06/85 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» نامگذاری ‌گردید.

 جزییات کامل‌تر نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به‌زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *