iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

انجمن متخصصان روابط‌عمومی خواستار جلوگیری از تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در کشور شد

انجمن متخصصان روابط‌عمومي با انتشار بيانيه‌اي خواستار جلوگيري از تنزل جايگاه وكاركرد روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي در كشور شد.

به گزارش كميته ارتباطات انجمن، در پي ادغام مركز روابط‌عمومي برخي از وزارتخانه‌ها با دفتر وزارتي، انجمن متخصصان روابط‌عمومي اين اقدام را موجب تنزل جايگاه وكاركرد حرفه‌اي روابط‌عمومي‌ها دركشور دانست.

در اين بيانيه با اشاره به اينكه اين تصميم مغاير بخشنامه اخير معاون اول رييس جمهور درخصوص وظايف و اختيارات روابط‌عمومي‌هاست آمده است: ماهيت وظايف، ماموريت‌ها و مسئوليت‌هاي روابط‌عمومي‌ها ايجاب مي‌كند كه اين واحدها به طور مستقل و زير نظر بالاترين مقام سازمان فعاليت نمايند تا بتوانند به نحو مطلوب فعاليت‌هاي‌شان را به منصه ظهور رسانند.

اين بيانيه مي‌افزايد: در شرايط حاضر كه مسئولين عالي‌رتبه كشوري همواره بر توسعه و لزوم تقويت ارتباط و تعامل دولت با مردم تاكيد دارند انجام چنين اقدامات وتصميماتي كه سبب تضعيف عملكرد وكارايي روابط‌عمومي‌ها مي‌شود موجب تعجب است و قابل قبول نيست.

در بخش پاياني اين بيانيه انجمن متخصصان روابط‌عمومي از متوليان روابط‌عمومي در كشور خواسته است كه از اين اقدام غير حرفه‌اي وكارشناسي نشده جلوگيري نمايند.

شايان ذكر است در چند روز گذشته نيز رييس جمهور در جلسه هيات دولت بر افزايش فعاليت، كارايي و پاسخگويي روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي تاكيد داشته است.


برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *