آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی

همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


امیر مسعود مظاهری، مدرس دانشگاه


یکی از مهمترین کارکردهای انتشارت در روابط‌عمومی‌ها در راستای ارتقای آگاهی مخاطبان درون و بیرون سازمان در رابطه به فعالیت‌ها و اقداماتی است که سازمان انجام می‌دهد.


در حال حاضر که فناوری‌های مختلف در این حوزه ظهور کرده، شاهد هستیم که روابط‌عمومی‌ها با همزمان‌سازی استفاده از امکاناتی که فضای وب و انتشارات چاپی ایجاد کرده‌اند این‌کار را انجام می‌دهند، انتشارات چاپی به علت ماهیت‌شان ماندگارتر هستند و به‌گونه‌ای در ادبیات سازمانی باقی می‌مانند، قابلیت آرشیو مکتوب دارند، اما انتشارات الکترونیک این امکان را در فضای وب قرار می‌دهند. در مقابل نشر الکترونیک حالت تعاملی‌تر داشته و امکان دریافت بازخورد مخاطبان درون و بیرون سازمان به صورت لحظه‌ای و آنی دریافت کرده و سرعت بیشتری دارند.


البته نشریات چاپی مشکلاتی نظیر تجدید چاپ محتوای منتشر شده و همچنین عدم امکان به‌روز رسانی محتوای منتشر شده مواجه است .اما نشر الکترونیک به گونه‌ای با چابک‌سازی فرایند اطلاع‌رسانی در سازمان ‌ها کمک می‌کند و همزمان‌سازی این دو شیوه اطلاع‌رسانی یعنی نشر الکترونیک و چاپی می‌تواند در ارتقای جریان اطلاع‌رسانی سازمانی موثر باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top