آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » انتشارات، نمایانگر فرهنگ مکتوب

انتشارات، نمایانگر فرهنگ مکتوب

قربانعلی تنگ شیر نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌:

با توجه به اهمیت فعالیت‌های انتشاراتی در معرفی سازمان‌ها و شرکت‌ها، برگزاری یک جشنواره انتشاراتی در حوزه روابط‌عمومی‌ها توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی ضرورت پیدا کرد که هدفش در نگاه اول، ارزیابی و معرفی الگوهای موفق است اما در نهایت به کیفی و موثرسازی فعالیت‌های این بخش مهم نیز کمک می‌کند.

انجمن متخصصان روابط‌عمومی با توجه به اهداف خود تاکنون موفق به برگزاری ۱۵ دوره این جشنواره شد و شانزدهمین دوره آن آذرماه امسال برگزار خواهد شد. همچنین امسال یک بخش “ویژه” هم در نظر گرفته شد.

در بخش ویژه، برای حمایت از آثار خلاق و بدیع در حوزه روابط‌عمومی، هیئت داوران جشنواره، دیپلم افتخار را به بهترین ایده و اثر فاخر اهدا می‌کند.

همچنین هیئت داوران از بین آثار ارسالی، تندیس و جایزه برگزیده جشنواره را به سه اثر انتشاراتی با مضمون و موضوع “فرهنگ‌سازی و مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا” در حوزه روابط‌عمومی اهدا می‌کند.

علاوه بر آن، ارائه الگوهای جدید با رویکردهای آموزشی در هر دوره از جشنواره به خوبی دیده می‌شود خصوصاً در حوزه مجازی، تولید گونه‌های مختلف نشر شدت گرفت و همین امر به علاوه‌ی سرعت انتشار و کاهش هزینه‌ها، به تسهیل روابط کمک بسیاری کرد. همچنین بر سرعت ارائه خدمات افزود و موجب تنوع و کیفیت حوزه نشر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top