آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ روابط‌عمومی و رسانه (استراتژی‌های روابط‌عمومی برای عصر دیجیتال)

معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ روابط‌عمومی و رسانه (استراتژی‌های روابط‌عمومی برای عصر دیجیتال)

image003

نویسنده: Mathew Knowles

این کتاب به این موضوع اشاره دارد که حوزه روابط‌عمومی به اندازه خود رسانه قدیمی است و با وجود این به لطف فناوری، تغییر کرده است و همچنان با تکامل روزگار ادامه دارد.

از سهولت سفر مردم و اخبار، چگونگی تعامل روزنامه نگاران و مردم؛ روابط‌عمومی اکنون یک تجارت خاص خود است. رابطه روابط‌عمومی ها و رسانه ها با پیشرفت اینترنت و چندین سیستم عامل دیجیتالی دیگربه طرز چشمگیری بهبود یافته اند.

آنچه در گذشته منحصر به مطبوعات و مطبوعاتی ها بود و یا کنفرانس های مطبوعاتی و انتشار اطلاعات از طریق روزنامه نگاران؛ اکنون موضوع رسانه های اجتماعی و توزیع داده های  دیجیتال است.


این کتاب به هر کس، خواه تازه وارد در حوزه روابط‌عمومی و رسانه، یا یک متخصص، قدم به قدم بهترین استراتژی ها برای روابط‌عمومی را ارائه می دهد

منبع: کتاب سال روابط‌عمومی/ انجمن متخصصان روابط‌عمومی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top