iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

برگزاری سومین جلسه از وبینارهای روابط عمومی حرفه ای

 سید جمال هادیان رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات که به عنوان سخنران در سومین جلسه از وبینارهای روابط عمومی حرفه ای این شرکت حضور داشت با اشاره به مطلب فوق افزود: امروزه هوش مصنوعی با تحلیل اخبار، بازخورد و شناساندن سلیقه مخاطبان می تواند گام بعدی روابط عمومی ها را به آن ها نشان دهد و در واقع صرف هزینه در این مسیر به نوعی سرمایه گذاری در روابط عمومی های تبلیغات محور محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، وی بهره گیری از استعاره و ایهام را برای به فکر واداشتن و اغنای مخاطب در بحث تبلیغات از ضروریات دانست و ادامه داد: این تاثیرگذارترین و عالی ترین اتفاقی است که می تواند در تبلیغات اتفاق بیفتد.

هادیان با اشاره به اهمیت خلاقیت و پرهیز از کارهای کلیشه ای و تکراری گفت: روابط عمومی وقتی خلاق است که با کمترین نیروی انسانی و بودجه بتواند خروجی خلاقانه و متفاوتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بحث تولید محتوا پیشنهاد می شود پیش از وقوع رویداد خبری ، اخبار آماده مبتنی بر فرازهایی از سخنان مقام ارشد سازمان، عکس و فیلم های مربوطه تدارک و بدین ترتیب خوراک رسانه ها از قبل آماده شود تا تمایل آن ها به استفاده از این اخبار و اطلاعات بیشتر شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همچنین تاکید کرد: روابط عمومی ها بسته به ماموریتی که دارند به سه گروه سیاسی، تبلیغاتی و خدمات عمومی تقسیم می شوند که برای هر یک مسئولیت اجتماعی نیز وجود دارد.

وی در پایان از روابط عمومی ها خواست تا با شناخت دقیق از وظایف خود به جای امور روزمره ای که انجام آن در حوزه وظایف واحد خدمات و پشتیبانی است، نقش خود را در مسایلی چون برپاپی کمپین های تبلیغاتی، افزایش سودآوری و کیفیت خدمات، محصولات و تحلیل نظر مخاطبان به خوبی ایفا کنند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *