آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » انتشار کتاب دو جلدی مدیریت روابط عمومی دولتی

انتشار کتاب دو جلدی مدیریت روابط عمومی دولتی

کتاب مدیریت روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن حاجی عدنان در دو جلد در ۹۳۰ صفحه از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

این کتاب ها در هشت فصل تالیف و تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران و برخی کشورها متمرکز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشکیل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط‏ عمومی در دولت می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.

در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد. به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تأثیرگذار است. سیر سریع جهانی شدن نیز بر حرفه روابط ‏عمومی دولتی بسیار مؤثر است. مطمئناً با سیر سریع جهانی شدن، حرفه روابط ‏عمومی به میزان فزاینده‌ای، دشوار و هیجان‌انگیز می‌شود.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با مبادرت به نشر این کتاب های ارزشمند، چارچوبی برای تفکر و عمل حول مسایل و موضوعاتی که بین موسسات دولتی و مردم وجود دارد، فراهم می‌آورد. این کتاب ها زمینه را برای بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملکرد روابط‌عمومی در دولت آماده می‌سازد.

همچنین این کتابها، تاریج جامعی از شکل گیری روابط عمومی در ایران در همه ابعاد ارایه می دهد.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین موسسات دولتی و مردم ارایه می‌دهد.

این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارایه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، ضمن ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی کشور و بررسی ساختارهای روابط‌عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی از روابط‌عمومی دولتی کمک می‌کند و مطالب کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.

مدیریت روابط عمومی دولتی/ تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محد حمدان بن حاجی عدنان /ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول بهار ۱۳۹۸/قطع وزیری///۹۳۰ صفحه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top