iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه کلید خورد/ فراخوان مقاله

 انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.

به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.

مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

  

محورهای اصلی همایش

1لف- روابط عمومي

  • جايگاه و نقش روابط‌عمومي در بانک و بیمه

  • روابط عمومي و اهميت ترويج بانكداري اسلامي

  • روابط عمومي و اهميت اخلاقيات در صنعت بانک و بیمه

  • ارتباطات يكپارچه و مسئوليت اجتماعي در فعاليت های بانک و بیمه

  • نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

  • روابط عمومي، بانکداري ايمن و فرهنگ سازي

  • روابط عمومي، خوشنامي و سلامت بانکي

  • ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مديريت هوشمندانه امور بانك و بیمه

  • بانك، بیمه و خدمات روابط عمومي با بهره گیری از رسانه‌هاي جديد

  • روابط عمومي، رفتار مشتري، تکنولوژي و آيندۀ خدمات بانکی و بیمه ای

  • چالش­هاي دست­اندرکاران روابط عمومي در صنعت بانک و بیمه

  • روابط عمومی و بانکداری تخصصی

  • روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه

  • جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی

  • راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه

  • برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس

  • نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه

  •  

ب- تبليغات

  • تبلیغات و اهميت ترويج بانكداري اسلامي

  • تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه

  • تبلیغات و جایگاه مسئوليت اجتماعي در صنعت بانک و بیمه

  • جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع

  • رويکردهاي فعلي به تبليغات بانک و بیمه

  • وجوه ترويج و تبليغ در صنعت بانک و بیمه

  • موارد جديد تأکيد بر سياست های تبليغي خدمات بانک و بیمه

  • خلاقيت در تبليغات جاري بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت

  • نحوۀ بهينه‌سازي بودجه براي کارزارهاي تبليغات بانکی

  • پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت

  • ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین

 

تقویم همایش

آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات

20 مهرماه 1393

اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات

30 مهرماه 1393

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات

20 ماه 1393

اعلام نتایج داوری اصل مقالات

30 آبان ماه 1393

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/مراجعه کنند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *