iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
(دومین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی ایران)
با موضوع: آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19

 هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، پنجم اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.

این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و برخی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان خلاق و صاحب ایده در حوزه روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.

همچنین این رویداد شاهد حضور استادان، مدیران و کارشناسان پیشرو ارتباطات و روابط‌عمومی به‌همراه سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف با حضور صاحب‌نظرانی با دیدگاه‌های متنوع خواهد بود.

همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399)، برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران (هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران و “نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا”) در چهار بخش رسانه‌های دیداری وشنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و سایر متقاضیان تا پانزدهم بهمن‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون “مسئولیت اجتماعی” بویژه “کووید-19” را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در نخستین “جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا” که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا ضمن معرفی و تجلیل، برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌

علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به‌نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.

ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی از آینده صنعت روابط‌عمومی است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی است.

استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی از جمله این ماموریت‌هاست که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.

  کاربرگ ثبت نام: به بزرگترین رویداد روابط‌عمومی ایران بپیوندید

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *