iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

اعلام جزئیات چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۰_۲۱-۳۱-۲۰

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فردا روز شنبه 9شهریورماه سال جاری با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.


به گزارش ستاد خبری جشنواره، سعیدرضا عاملی استاد دانشگاه تهران و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، زهرا سعیدي رییس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس، محمد خدادي معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باقر ساروخانی پدر علم ارتباطات ایران، حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع)، مریم سلیمی مدرس دانشگاه سوره، محمود مختاریان مدرس و استاد روزنامه نگاری و علی چراغ زاده مدرس گرافیک و پژوهشگر انتشارات، سخنرانان این جشنواره خواهند بود.

نشر دیجیتال، بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها، نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری، معناشناسی در پیام هاي ارتباطی، تاثیرات متقابل فرم و محتوا در زیباشناسی اثر و تایپوگرافی و کاربردهای آن در روابط عمومی از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بنابر اعلام این ستاد، در جنب این جشنواره، سه کارگاه آموزشی با عناوین “مدیریت رسانه های اجتماعی” (مدرس: حسین امامی)، “روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا” (مدرس: سیدشهاب سیدمحسنی)، و “مدیریت رویدادهای روابط عمومی” (مدرس: قربانعلی تنگ شیر) برگزار می گردد.

یادآور می شود، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی و در دو بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی، روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار می شود.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *