iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند

سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط عمومی معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری همایش، سعیدرضا عاملی استاد دانشگاه تهران و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع)، مریم سلیمی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس دانشگاه سوره و محمود مختاریان مدرس و استاد روزنامه نگاری، سخنرانان علمی این همایش هستند.

نشر دیجیتال، بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها، نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری، تایپوگرافی و کاربردهای آن در روابط عمومی از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همزمان با برگزاری این همایش، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی نیز برگزار و از نفرات برتر این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.

بنابر اعلام این دبیرخانه، سه کارگاه آموزشی با عناوین “مدیریت رسانه های اجتماعی” (مدرس: حسین امامی)، “روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا” (مدرس: سیدشهاب سیدمحسنی)، و “مدیریت رویدادهای روابط عمومی” (مدرس: قربانعلی تنگ شیر) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برنامه ریزی شده که علاقمندان می توانند در آن شرکت نمایند.

یادآور می شود، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی و در دو بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی، روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *