iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد

کتاب سال روابط عمومی ایران (97)،همزمان با روزملی روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای، گفتگوهای اختصاصی با اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات، گزارش های تحلیلی، یادداشت، دیدگاه، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹7 را دارا می باشد.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی طی 15سال اخیر به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران باهمکاری وحمایت، اساتید،صاحب نظران و پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی ایران نیز همراه بوده است.


این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط عمومی سعی کرده که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.


شایان ذکراست: کتاب سال روابط عمومی ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان وزیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی در قطع رحلی ودر140صفحه به بازار کتاب عرضه شده است.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *