iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد

انجمن متخصصان روابط عمومي با انتشار بيانيه اي به مناسب 27 ارديبهشت ماه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي ضمن تبريك اين روز به تمامي دست اندركاران روابط عمومي در كشور بر لزوم افزايش اعتمادسازي در جامعه بين دولت و مردم در شرايط فعلي تاكيد كرد.

به گزارش كميته ارتباطات انجمن، در بخشي از اين بيانيه آمده است: با توجه به شرايط سختي كه كشور بويژه در حوزه اقتصادي درآن قرار دارد، لازم است روابط عمومي ها نسبت به افزايش اعتماد سازي در جامعه و رضايتمندي بيشتر مردم تلاش كنند.

در اين بيانيه با اشاره به اينكه روابط عمومي ها بايد به اصل مخاطب محوري در سازمان ها پايبند باشند، آمده است: روابط عمومي ها در سازمان ها بايد به عنوان يك عامل تغيير مثبت سازماني عمل كرده وتلاش كنند سياست ها و تصميماتي كه اتخاذ مي گردد با منافع عمومي و خواست هاي مردم منطبق وموجبات حل مشكلات و رضايتمندي هر چه بيشترآنان را فراهم آورند.

اين بيانيه مي افزايد: روابط عمومي ها بايد همواره پشتيبان و حامي منافع مردم و مخاطبان خود باشند چراكه موفقيت يك سازمان بدون ترديد در گرو همراهي و مشاركت مخاطبان و ذينغان سازمان است و اين هدف مهم بايد توسط روابط عمومي ها در سازمان ها جاري و نهادينه شود.

همچنين در اين بيانيه تاكيد شده است: از واحدهاي روابط عمومي انتظار مي‌رود گلايه ها و در خواست هاي به حق مردم و مخاطبان را به گوش مديريت رسانده و براي برون رفت از مشكلات مردم تلاش دوچندان نمايند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *