iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه ۹۸ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی‌ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تیرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات تبیین نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی از اهداف این جشنواره‌اند.

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار خواهد شد. در بخش آموزش کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید محتوا برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه محدود جشنواره انتشارات برگزار خواهد شد و تهیه و انتشار کتاب استانداردهای نشر در روابط عمومی و انتشار ویژه نامه جشنواره نیز در دستور کار است.

این جشنواره در بخش‌های ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی- بصری، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا، تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی، کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نحوه ارائه آثار برگزار خواهد شد.

نفرات برگزیده هر بخش تندیس زرین و دیپلم افتخار دریافت می‌کنند و از نفرات دوم و سوم با لوح سپاس قدردانی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت انجمن متخصصان روابط عمومی مراجعه یا با تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند..

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *