iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود

کتاب سال روابط عمومی ایران حاوی وقایع و رویدادهای علمی روابط عمومی در ایران و جهان درسال ۹7 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری سایر حوزه های فعال علمی و دانشگاهی و با حمایت روابط عمومی سازمان های اجرایی تا پایان سال جاری انتشار می یابد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی طی یک دهه اخیر به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی ایران نیز همراه بوده است.


این کتاب حاوی مقالات علمی، ترجمه، گزارش های تحلیلی، یادداشت، میزگردهای تخصصی، مصاحبه،معرفی کتب و تحقیقات روابط عمومی و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹7 می باشد و می تواند مطالب علمی ارزشمندی را به علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی ارائه نماید.همچنین آخرین مهلت مشارکت و ارسال مقالات ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹7 اعلام شده است.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی آماده دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد اساتید، صاحب نظران و علاقمندان این حوزه برای پربارتر شدن و غنای بیشتر این کتاب می باشد. درضمن مراجعه یا با شماره www.iaprs.ir علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس ۶۶۹۷۷۹۲۰ دفتر انجمن تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *