iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

مدیر جدید روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، اعضای هیأت عامل، معاونین و مدیران این سازمان مهندس منصور فخاران به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی معرفی و از خدمات مدیر پیشین تجلیل شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی در طول 14 سال مدیریت در حوزه روابط‌عمومی، اظهار داشت:

حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در سازمان‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و مسئول روابط‌عمومی مسئول اطلاع‌رسانی به عموم مخاطبان و کاربرانی است که از خدمات آن سازمان به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند، به ویژه در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که طیف گسترده‌ای از مسئولین، رانندگان و راهداران تلاشگر خدمات اثربخش به جامعه ارایه می‌کنند و باید به خوبی انعکاس پیدا کند.

حسن‌نیا با اشاره به اهمیت ارزیابی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف افزود: اگر ارزیابی صحیحی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده صورت نگیرد، نقاط ضعف و مشکلات شناسایی نمی‌گردد و در آینده آسیب‌های زیادی به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری وارد می‌شود.

براساس این گزارش در این مراسم فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صدراله بمانا مشاور رئیس این سازمان، قاسم باقری مشاور رئیس سازمان و جمعی دیگر از مدیران ستادی از اخلاق‌مداری، اشراف به کار و تخصص‌گرایی در حوزه روابط‌عمومی مدیرکل سابق روابط‌عمومی تقدیر کردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی مدیرکل جدید روابط‌عمومی شدند.

ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با سابقه بیش از 32 سال فعالیت در حوزه وزارت راه‌وشهرسازی و 14 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی گزارشی از عملکرد موفق این حوزه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ارایه کرد و از رهنمودها و حمایت‌های معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها تقدیر کرد.

این گزارش حاکیست منصور فخاران مدیر جدید روابط‌عمومی نیز طی سخنانی به اهداف و برنامه‌های کاری در راستای ارتقای بهره‌وری در بخش و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی سایر واحدها و دفاتر ستادی و استانی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم، از سوی عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اهدای لوح تقدیر از خدمات ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی که به کسوت بازنشستگی نایل شدند، تقدیر به عمل آمد و حکم منصور فخاران به عنوان مدیر روابط‌عمومی و مشاور سازمان ابلاغ گردید.

یادآور می‌شود منصور فخاران پیش از این در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان فعالیت داشت.

انجمن متخصصان روابط عمومی انتخاب شایسته آقای فخاران را تبریک می گوید.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *