iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

انجمن متخصصان روابط عمومی خواستار توجه به تولید محتوا و مدیریت دانش در سازمان ها شد

انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه یازدهمین سالروز ملی نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی با انتشار بیانه ای خواستار توجه بیشتر روابط عمومی ها به مقوله مهم تولید محتوای غنی واثربخش ومدیریت دانش شد.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: امروزه با توجه به توسعه ابزارهای نوین ارتباطی وفراهم شدن بستر ارتباط وتعامل آنلاین سازمانها با انبوه مخاطبان توجه بیش از پیش به تولید پیام های اثرگذار وانگیزشی از سوی روابط عمومی احساس می شود.


درادامه این بیانیه آمده، همچنین علیرغم گذشت بیش از 65 سال از تاسیس اولین واحد روابط عمومی در ایران ،متاسفانه هنوز بسیاری از واحدهای رو.ابط عمومی درسازمان ها از جایگاه و حمایت لازم برخوردار نبوده ودر سطوح پایینی از جایگاه وکارکردگرایی قرار دارند.


این بیانیه آورده است: نبود قانون جامع روابط عمومی در کشور ، نداشتن ردیف اعتباری مستقل ، عدم بهرمندی از نگاه تخصصی وکارشناسی به این حرفه،عدم توجه لازم به شایسته سالاری در انتصاب مدیریتی روابط عمومی ها، عدم توجه به اصلاح ساختار و جایگاه سازمانی ، بی توجهی به امر آموزش و توانمند سازی نیروهای روابط عمومی را می توان ازجمله مهمترین مشکلات و چالش‌های امروزی پیش روی روابط عمومی ها دانست.


در بخشی دیگری از این بیانیه آمده با توجه به عدم کارایی لازم بسیاری ازواحدهای روابط عمومی درایجاد ارتباط و تعامل موثر بین سازمانها ومخاطبانشان ، امیدوار است باحمایت دولت شاهد رفع مشکلات ساختارهای روابط عمومی ها در کشور باشیم .

 

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *