iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

تولید محتوا مهمترین وظیفه روابط عمومی است

shara-122112212121332  

دبیر کل سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مهمترین وظیفه روابط عمومی ها را تولید محتوا عنوان کرد.


مهدی باقریان در حاشیه برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی افزود: تولید محتوا با تعریف مقتضیات و شناسایی نیازهای مخاطبان آغاز می شود.


وی افزود: قبل از نوشتن هرکلمه اهداف سازمان باید کاملا مشخص شود داشتن محتوایی انعطاف پذیر و جذاب که در جای صحیح و در زمان درست در اختیار افراد مورد نظر قرار گیرد نیازمند برنامه ریزی عالمانه و هدفمند است.


عضو هیات مدیر انجمن متخصصان روابط عمومی اضافه کرد: با توجه به ظهور و گستر فناوریهای جدید ارتباط مدار اهمیت تولید محتوا فزونی دو چندان یافته که البته به عنوان شاخص و اساس فعالیت های روابط عمومی در نحوه و ماهیت تعاملات ما تغییرات گسترده ای ایجاد کرده است.


باقریان ادامه داد: به همین دلیل روابط عمومی ها مجبور شدند به تقاضا برای تعاملات پیچیده و محتوای جذاب بیشتر توجه جدی تری از خود نشان بدهند.اما باید بدانیم تولید محتوای بیشتر و جذاب تر به خودی خود کافی نیست بلکه باید دقیق، متناسب و هدفمند باشد.


دبیر کل سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند با کمک به سازمانها در تولید محتوای جذاب و قابل توجه برای مردم سهم زیادی در این حوزه دشته باشند.


به گفته باقریان اگرتولید محتوا اقناع کننده و گفت و گو مدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *