iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی به زودی برگزار می شود

 رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های اولیه برپایی این نمایشگاه ارایه شده و امیدواریم هرچه سریع تر این رویداد فرهنگی در کشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی باقریان عصر سه شنبه در دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به چند دوره برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف گذاری هایی که برای این رویداد شده با مجموعه اقدامات به عمل آمده در دوره دهم به آن دست یافته ایم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به توسعه رسانه های اجتماعی گفت: با این وجود تولید محتوی و اخلاق حرفه ای نباید با گسترش اینگونه رسانه ها کمرنگ شود.


وی هدف از این جشنواره را استاندارد سازی در حوزه روابط عمومی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره تلاش شده کتاب های مختلفی از جمله استانداردهای روابط عمومی با استفاده از نظرات پیش کسوتان این حرفه به چاپ برسد.


باقریان همچنین به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی در کنار چند دوره جشنواره اشاره کرد و گفت: امروز نیز چند کارگاه آموزشی صبح و بعد از ظهر برای این جشنواره برگزار شد که تلاش ما این است که در راستای حرفه ای سازی روابط عمومی از طریق این کلاس های آموزشی گام های موثری برداریم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور وجه تمایز این جشنواره را توجه به تحولات روز روابط عمومی و توسعه آن در کشور عنوان کرد.


به گفته وی بحث بی اعتمادی در حوزه روابط عمومی وجود دارد لذا تلاش کرده ایم با مجموعه کارها و اقدامات انجام شده در این انجمن در راستای اعتمادسازی قدم های موثری برداشته شود.


وی گفت : برای شفاف سازی بیشتر شاخص های انتخاب روابط عمومی برتر و خوب برای تولید آثار فاخر در سایت انجمن اطلاع رسانی شده و بر این اساس داوری ها انجام گرفته است.


وی با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره که به بیش از دوهزار اثر رسیده و از رشد 20 درصدی نسبت به سال های گذشته برخوردار است این تعداد آثار را نشانگر اقبال این دوره جشنواره عنوان کرد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در خاتمه با اشاره به برنامه های آینده این انجمن تدوین تاریخ شفاهی ایران ، برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی ، اجرای طرح Apr را سه برنامه مهم این انجمن عنوان کرد.


باقریان ابراز امیدواری کرد کرد: مجموعه برنامه های در نظر گرفته شده هرچه زودتر عملیاتی و در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن آنها در کشور باشیم.

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *