iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

نخست وزیر اسپانیا: هیچ سازمان مدرنی نمی تواند از ارتباطات غفلت کند

نخست وزیر اسپانیا، ماریانو راخوی، در سومین و آخرین روز اجلاس جهانی روابط عمومی (WPRF) در مادرید، که توسط مدیران ارتباطات انجمن اسپانیانی و اتحادیه جهانی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات سازماندهی شده بود، ضمن قدردانی از اتحادیه جهانی برای انتخاب اسپانیا و به ویژه شهر مادرید به عنوان میزبان اجلاس ارتباطات، گفت: «هیچ سازمان مدرنی نمی تواند از ارتباطات غفلت کند.» علاوه بر آن، وی تصریح کرد که در حال حاضر «برند اسپانیا» دارای ارزش بسیار بالایی است.


رهبری در ارتباطات
پل هولمز، مدیرعامل گروه هولمز، رهبری را از طریق عمل و اینکه چگونه روابط عمومی عملکردی مشاوره ای در درون سازمان انجام می دهد، روشن کرد. برای هولمز: «محصول روابط عمومی رابطه است و بدون توجه یک وبسایت یا هر بستر دیگر باید ابزارهای کلیدی طراحی شوند تا آن را ارائه کنند.» وی درباره اهمیت یافتن مقیاسی که قاعده بندی مجدد انجام دهد و بتواند تاثیر ارتباطات را ارزیابی کند بیان کرد: «سخت است که درک کنیم چگونه شخصی می تواند یک رهبر باشد بدون اینکه ارتباطات صحیحی برقرار کند. بنابراین، ما باید از طریق ارتباطات موثر آن را به پیش ببریم. این تنها درباره اینکه سخنگوی عمومی خوبی باشیم نیست. بلکه بایستی پیام معتبر و اصیلی برای ارائه داشته باشیم.»


ارتباطات با وجدان
راب فلاهارتی، مدیر عامل کچوم و جان گریزما رئیس و مدیر عامل مشاوره باو، به جزئیاتی درباره مفهوم «ارتباطات با وجدان» پرداختند. برا فلاهارتی، «وجدان اجتماعی جهانی بیشتر از یک برند است، این وجدانی است که افراد به درستی درباره شما فکر می کنند.» گریزما در سوی دیگر درباره مقیاس های جدید در ارتباطات و چالش های حرفه ای صحبت کرد: «به عنوان کارگزاران روابط عمومی ما باید برندها و اعتماد کمک به شرکت ها را بسازیم.»


چالش های موجود صنعت
چالش های کلیدی که متخصصان در صنعت روابط عمومی با آن روبرو می شوند جایی است که میزی را در بخش موازی خریداری می شود. برخی از آنها کسب و کارهای اجتماعی دارند، که کارکنان «قدرت اجتماعی زیادی بر سراسر سازمان دارند»؛ تنظیمات جدید موبایل؛ رسانه اجتماعی و استراتژی بازی های ویدئویی که به تعامل با عموم به گونه ای دو طرفه و بیشتر اجتماعی اجازه تعامل می دهد.
عناوینی همانند نیاز به ارتباط با شفافیت، روندهای جدیدی از قبیل شرکت های همکار، نقش حرفه در بهبود اقتصادی و اهمیت رسانه در پارادایم اجتماعی جدید همچنین در اجلاس مورد بحث قرار گرفت.


آن گریگوری، رئیس اتحادیه جهانی، گریگور هالف؛ رئیس منتخب، در انتهای اجلاس با برخی از جمع بندی ها از دستور جلسه مادرید به بحث خاتمه دادند. بعلاوه در طول برخی از جلسات نام شهر بعدی که میزبان اجلاس جهانی روابط عمومی برای سال 2016 است؛ تورنتو کانادا اعلام شد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *