iranian Association of Public Relations Specialists

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان

روابط عمومی

IAPRS

دهة دوم تحول در حوزه روابط عمومی

دهة دوم تحول در حوزه روابط عمومي
اصولا روابط عمومي، يک فلسفه و يک تفکر مبتني بر «انسان محوري»، «اخلاق محوري» و «هويت محوري» است. اين سه محور اساس روابط عمومي را تشکيل مي دهند.
«انسان محوري» بودن روابط عمومي، بيانگر بعد «انساني» است که در همه ابعاد سازماني، نظري و عملياتي بايد تجلي يابد. «انسان محوري»‌ خود يک فلسفه است که بر اساس شناخت واقعي انسان، تکريم و احترام انسانها و خدمت به آنان متکي است. سازمان هايي که به اين فلسفه اصولي انساني معتقدند هرگز به دنبال اغواي مشتريان، دروغ گفتن به مصرف کنندگان، تطميع طرفداران و علاقه مندان نيستند و هميشه در صددند که «راستگويي» و «واقع گرايي» را به مثابه اساس تعامل ميان خود و ديگران قرار دهند.
http://www.shara.ir/view/13218/دهة-دوم-تحول-در-حوزه-روابط-عمومی

برچسب ها
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *